دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

رابین هود و آریوبرزن اینها چه کسانی بودند؟ جنگل شروود رابین هود افسانه ای

هر  2  تا  سرداران  شجاعی  بودند  آریوبرزن  رومی ها  را  بارها و  بارها  شکست  داد  تا  آخرش  کشته  شد رابین هود  هم همینطور  قرن سیزدهم در انگلستان ناآرامی ها و درگیری های بسیاری وجود داشت. جنگ های داخلی موسوم به جنگ بارون ها شدت گرفته بود. به دنبال این آشوب ها، تیراندازان عصیانگر از خانه های خود فرار کرده و به سوی جنگل ها گریخته بودند. قوانین سخت و دست و پا گیر پادشاه در سراسر انگلستان اجرا و اموال و اراضی مردم به زور مصادره می شد و مالیات های سنگین کمر فقرا را خم کرده بود. از این روی، انگلستان مکان مناسبی برای مجرمین و آدم های از همه جا رانده و مانده شده بود؛ آدم هایی که از قانون خروج کرده بودند.

 

 

 

اما همین آدم های سرکش، فقیر و خارج شده از قانون که پادشاه بر آنان خشم گرفته بود در نظر مردم به قهرمانان بزرگی تبدیل شدند که درباره شان داستان ها و افسانه های بسیاری ساخته شد. از جمله این شخصیت ها رابین هود است. او و دوستانش در جنگل های شروود پنهان شده و با شهردار ناتینگهام مبارزه سختی را آغاز کردند.

 

 


شروود، جنگل رابین هود


جنگل شروود یکی از جنگل های زیبا و سحرانگیز انگلستان است و شهرت جهانی دارد. سالانه بیش از نیم میلیون گردشگر از جنگل شروود دیدن می کنند. مساحت این جنگل ۴۲۳.۲ هکتار است. در سال ۱۹۶۹ میلادی در این جنگل از سوی شورای استان ناتینگهام شایر یک پارک ملی افتتاح شد. در سال ۲۰۰۲ میلادی جنگل شروود از سوی انگلیش نچر English Nature به عنوان یک محیط حفاظت شده معرفی شد. شروود شهرت خود را مدیون رابین هود تیرانداز افسانه ای است.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.