دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

چگونه در آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی قبول شوم؟اصلی-96

دانلود سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی - (تمامی سوالات)

قیمت: 6000 تومان

دانلود سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی (تمامی سوالات)
 دانلود سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی (تمامی سوالات)

مجموعه ای کامل از سوالات آزمون آئین نامه راهنمایی و رانندگی

شما با تسلط به این مجموعه دیگر نیازی به مطالعه منابع دیگر ندارید.

بیش از 240 سوال به همراه جواب

با مطالعه این مجموعه می توانید با آمادگی کامل در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی شرکت کنید.

در این مجموعه تمامی سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی گنجانده شده است.

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 69

خرید        سوال از فروشنده

توت فرنگی میوه ای خون ساز

توت فرنگی میوه ای خون ساز

در آلمان هم همجنسگرایان می توانند آزاد ازدواج کنند؟

رئیس جمهور آلمان با امضای مصوبه مجلس برای ازدواج همجنس بازان این مسئله در کشورش را به رسمیت شناخت.

به گزارش مشرق به نقل از دویچه وله، "فرانک والتر اشتاین مایر"، رئیس جمهور آلمان مصوبه مجلس برای ازدواج همجنس گرایان را امضا کرده و به این ترتیب آن ها از ماه اکتبر می توانند در زمینه تشکیل خانواده حقوق برابری با غیر هم جنس گراها داشته باشند.

روز جمعه (۲۱ ژوئیه / ۳۰ تیر) سخنگوی رئیس جمهور فدرال آلمان اعلام کرد که فرانک والتر اشتاین‌مایر طرح قانونی ازدواج همجنسگرایان را امضا کرده است.

پیش‌نویس قانون ازدواج همجنسگرایان در روز ۳۰ ژوئن در پارلمان آلمان با ۳۹۳ رای مثبت، ۲۲۶ رأی منفی و ۴ رأی ممتنع تصویب شده بود.

در آلمان رئیس جمهوری حق دخالت مستقیم در مصوبه‌های مجلس را ندارد، اما موظف است که هم‌خوانی آنها با قانون اساسی کشور را بررسی کند. اگر مصوبه‌ای مغایر قانون اساسی باشد، رئیس جمهوری آن را به دادگاه قانون اساسی که نهادی مستقل از دولت و گروه‌های سیاسی است، ارجاع می‌دهد.

بر اساس قوانین آلمان، مصوبه‌های مجلس از سه‌ماه بعد از اعلام موافقت رئیس جمهوری به اجرا درمی‌آیند. به این ترتیب، همجنسگرایان آلمان از روز اول اکتبر اجازه ازدواج رسمی و پذیرش سرپرستی کودکان را خواهند داشت.

تعدادی  از نمایندگان احزاب محافظه‌کار دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی با این قانون مخالف‌اند و می‌خواهند به دادگاه قانون اساسی شکایت کنند.

صدر اعظم آلمان نیز در رای گیری پارلمان به طرح ازدواج همچنس گرایان به آن رای منفی داده و این گونه استدلال کرد که بر اساس قانون اساسی ازدواج واقعی ارتباط بین زن و مرد است.

دانلود سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی - (تمامی سوالات) قیمت: 6000 تومان

آن هم هر یک ماه فقط 300 هزار تومان در صورتی این 300 هزار رو میده که صبح اول وقت بلند شی بری پشت در ثامن تا وقتی بانک باز شد اسم تو را بنویسند و بعد از اینکه اسمت را نوشتند دوباره 20 روز بعدش بیای شمارعه بگیری حالا شانس بیاری شماره تو فردا تا 10 روز بعد از ان عملا یعنی هیج یعنی دربدری یعنی سوختن و ساختن و این هست اعتمادبدون پول گرفتن از موسسه قامن بیرون امدم تا دوباره یک روز خسته و غمگین را شروع کنم وقتی هم به خانه میام زن و بچه می گویند چه پدر بی عرضه ای نتوانست پول خودش را بگیرد من در جهنم دارم زندگی می کنم به زود طلاق می گیریم و عامل این جدایی کیست؟ این پول تنبلی نیست پول دور اندیشی هست پول سالها پس انداز است که با کار و تلاش و زحمت بدست آمده قناعت کردم گفتم همیشه که جوان نیستم پس تا جوان هستم کار کنم پول در بیارم هم خرج زن و بجه ها را بکشم هم چس اندازی در زمان پیری که وقتی نتوانستم کار کنم پول در بیارم بزارم بانک و با سودش زندگی کنم اکنون ثامن پولم را بلوکه کرده و نمی ده پول من را داده به کسانی که هنوز جوان هستند و سود بیشتر از انها می گیره تا به من سود بده اما حاضر نیست هیج کسی هم جوابگو نیست و روز روشن پول ادم را میخورند و هیج جایی هم دست ادم بند نیست اکنون بدون سود زندگی سختی را در روزهای پیری کی گذرانم و به هیچ عنوان این پول تنبلی نیست پول سالها زحمت و کار و تلاش هست زندگی ام داره پاشیده میشه و زن و بجه همه چیز داره نابود میشه با پول من شاید ثامن تا مدتی خوش گذرانی کنه اما من راضی نبستم و حتما یک روزی در گلویش گیر می کنه......حداوند شاهد و ناظر اعمال ما هست....در جوانی کار کردم در پیری پول گذاشتم موسسه ثامن الایمه پولم را نمی دهند 100 بار گفتم هزار بار گفتم به شتاب وصل کنید تا خانواده های بیشتری از هم نپاشیدن .........

دانلود سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی - (تمامی سوالات) قیمت: 6000 تومان

این پول تنبلی نیست پول دور اندیشی هست پول سالها پس انداز است که با کار و تلاش و زحمت بدست آمده قناعت کردم گفتم همیشه که جوان نیستم پس تا جوان هستم کار کنم پول در بیارم هم خرج زن و بجه ها را بکشم هم چس اندازی در زمان پیری که وقتی نتوانستم کار کنم پول در بیارم بزارم بانک و با سودش زندگی کنم اکنون ثامن پولم را بلوکه کرده و نمی ده پول من را داده به کسانی که هنوز جوان هستند و سود بیشتر از انها می گیره تا به من سود بده اما حاضر نیست هیج کسی هم جوابگو نیست و روز روشن پول ادم را میخورند و هیج جایی هم دست ادم بند نیست اکنون بدون سود زندگی سختی را در روزهای پیری کی گذرانم و به هیچ عنوان این پول تنبلی نیست پول سالها زحمت و کار و تلاش هست زندگی ام داره پاشیده میشه و زن و بجه همه چیز داره نابود میشه با پول من شاید ثامن تا مدتی خوش گذرانی کنه اما من راضی نبستم و حتما یک روزی در گلویش گیر می کنه......حداوند شاهد و ناظر اعمال ما هست....در جوانی کار کردم در پیری پول گذاشتم موسسه ثامن الایمه پولم را نمی دهند