دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

نیلوفر خانوم وضعیت کامپیوترت چطوره هاردت خراب بود یا مونیتورت عزیزم؟

نیلو جون کامپیوترت خوب کار می کنه الان چطوره؟ اوه اره افشین جان الان برات می گم چی کار  کردم  درست شد اخه من خودم یه پا  مهندسم خبر نداشتم دیدم کامپیوتر روشنه اما صفحه نمایش مونیتور سیاهه چیزی نشان نمیس داد ویندوز بالا اومد خیلی  هم طبیعی  برای  اینکه  بتوانم  ببینم  ویندوز  بالا اومده یا نه  مونیتور رو  خاموش و روشن می  کردم یک لحظه تقریبا  5 ثانیه نشان می داد اما  بعدش  دوباره  غیب میشد  مجبور  بودم  دوباره  خاموش  و  روشن  کنه  اما  اخرش  دردش  را  فهمیدم چون یک بار کامپیوتر را  وقتش را  تنظیم  کردم  که  اصلا خاموش  نشه  ببینم  چه  اتفاقی  می  افته آرمین تری دی armin3d com  تا اینکه دیدم اوه صفحه  نمایش  همینجوری  نشان  میده  خیلی  خوب  خلاصه  امروز  یعنی  الان  که  دارم  این  پست  را  مطلب  را  در  اینترنت  میزارم  زیر مونیتور  چند تا  دگمه هست که دیده  نمیشه  سمت  چپش با دست  هر  بار  یکی  را  انگولک کردم دست  زدم  دیدم  سومی رو  که  دستکاری  کردم خوب  شد  فکر  می  کردم  دستگاه هارد سخت افزاری  چیزی  از  کامپیوتر خراب شد بود که  صفحه  نمایش  نشان  نمی  داد  شاید  شما  اولین  نفری  باشید  که  در  گوگل  این  نوشته  ها  = را  می  بینید  هیجان انگیز بود  نظر  بزار.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.