دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

نیاز به یک بازاریاب اینترنتی دارید؟ بیشتر بفروشیم

نیاز به یک بازاریاب اینترنتی دارید؟ بیشتر بفروشیم سود بیشتر در فروش بیشتر: آیا نیاز به بازاریاب اینترنتی دارید؟ آیا کالایی برای فروش یا خدماتی یا لینکی دارید وقت نمیکنید بفروشید نیازمند به بازاریاب اینترنتی هستید من یک بازاریاب اینترنتی هستم کالاهای سایتها میفروشم پورسانت می گیرم در مورد روش بازاریابی خودم مختصری میخواهم صحبت کنم اولین بار که بازاریابی کردم 15 سال پیش بود سنم کم بود تقریبا 18 سال داشتم یک روز یک فروشنده لوازم ماسین به من پیشنهاد کرد با او به شهرهای گوناگون بریم و لوازم یدکی ماشین را بفروشیم اون آقا خوش برخورد و مهربان و شیکپوش بود زبان ترکی را کاملا مسلط بود چون اصلیتش ترک بود در ماشین وسایل می گذاشت لنت ترمز تسمه چراغ خلاصه همه چیز داشت  پیچ مهره به من گفت میای با هم کار کنیم گفتم اره برای من یک افتخار بزرگیه اون هم خوشحال شد گفت فردا اگر میتونی صبح بیا خونه ما با هم بریم رفتیم با هم وسایل فروختیم اون فقط به من گفت این لیست لوازم را  ببر  و به این مغازه ها نشان بده گفتم شما نمیاین گفت نه تا حالا خودم میرفتم از حالا تو باید بری من هم اون روز شیک و پیک کرده بودم کن و شلوار سرمه ای با کفش و پیراهن تازه قبل از اینکه برم بازاریابی چند کتاب  armin3d com در موردش خوانده بودم یعنی  زمانی که 15 سال داشتم اما چیزی نداشتم  بفروشم  تا  ببینم تا چه ادامه در سایت https://www.armin3d.com ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.