دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

زینت خانوم تو سفید هستی خرشکل هستی برای تو سفید خریدم

زینت خانوم تو سفید هستی خرشکل هستی برای تو سفید خریدم زینت خانم جان از اینترنت خریدم گل من دیگه چی دوست داری؟ موز میخوری یا خیار یا هلو؟ هلو رو تو بخور موز رو من بخورم باشه پس بیا برو تو گلو چرا هر وقت مهمانی میریم تو خیار میخوری چون خیار دوست دارم خوب تو چرا هلو می خوری چون هلو میره تو گلو زینت جونم این هم ماشین بفرمایین  سوارشین شین دوست داشتی ماشین بخرم که هر جا دلمون خواست بریم بگردیم  رنگ سفید میخواستی عزیزم برایت ماشین سفید خریدم مثل خودت سفیده  ماشین ما هر چند پراید هست اما مهم دلمونه که باید  خوش باشه من واقعا خوشحالم که الان پیش تو هستم به نظرم حالا که ماشین داریم فکر می کنم البته اگر  خودت  هم دوست داشته باشی بری و در آزمون سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی  شرکت کنی و گواهینامه بگیری بعضی وقتها تو  رانندگی کن من تماشات کنم موافقی همسر خوبم یا نه؟ آره خیلی دلم میخواد سهراب جان اما  تو از کدام سایت دانلود کردی  قبول شدی؟ من میناجان از همین سایت  https://www.armin3d.com  تو هم به نظرم وارد این سایت شو و دانلود کن اگر از  این  وبلاگ د انلود  کنم چی؟ این هم خیلی  خوبه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.