دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

سهیلا خانوم میشه بگین چگونه در آزمون رانندگی قبول شدی منظورم سوالاتشه

اوه یس یعنی بله -- سهیلاخانوم میشه بگین چگونه در آزمون رانندگی قبول شدی منظورم سوالاتشه سهیلا خانوم چگونه در سوالات آیین نامه رانندگی قبول شدی؟ اوه یس یعنی بله اومدم وارد این سایت شدم سوالات را دانلود کردم آسان بود بار اول از این سایت سوالات آیین نامه را دانلود کردم قبول شدم راستی چگونه در آزمون راهنمایی رانندگی قبول شدی؟ اوه بله حتما اومدم از همین وبلاگ سوالات رو دانلود کردم بعدش همان بار اول قبول  شدم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.