دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

فکرهای وسواسی چیست؟

فکرهای وسواسی چیست؟ وسواس چیست؟ تا حالا آدم وسواسی دیدی؟ فکرشو بکن من خودم اصلا چیزی در مورد ادمهای  وسواسی نمی دونستم یه بار از حیاط یک خونه رد شدم برسم به در ورودی خونه تا برم اتاقی که دوستم با مادرش با خانواده اش اونجا بودم در وسط حیاط لباسهایی روی  زناب آویزان بودند که شسته شده بود و باید خشک میشدند نزدیک به 20 یا بیشتر  لباس بود رد شدم اومدم نزدیک در ناگهان مادر خانه گفت تو داشتی می اومدی  تنت به لباسها خورد گفتم نه گفت خورد حتما خورد گفتم خوب حالا فرض کن یه ذره بخوره ناگهان تا حد بیهوشی رفت جلو و گفت باید  همه  لباسها را از  نو  بشورم اون موقع خنده ام گرفت فکر کردم داره  شوخی  می  کنه  armin3d com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.