دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

راه درمان وسواس چیست؟

چگونه از فکرهای  وسواسی رها شویم؟ وسواس و راه درمان آن چیست؟ اختلال وسواس به دو صورت انجام می-شود: درمان دارویی و روان درمانی. داروهایی که بیشترین تاثیر را بر اختلال وسواس می ­گذارند موجب افزایش سطح سروتونین در مغز می ­شوند. روانپزشک شما می ­تواند داروی مفید برای شما را تجویز کند. توصیه می­ شود که دارودرمانی به همراه روان درمانی مورد استفاده قرار گیرد. برای برخی از بیماران، ترکیب دارودرمانی و روان درمانی بهترین نتیجه را به همراه دارد.
افراد مبتلا به اختلال وسواس از این می­ ترسند که اگر به افکاری که از آن­ها می ­ترسند فکر کنند و هیچ وسواس عملی انجام ندهند، اضطراب در آن­ها بیشتر و بیشتر خواهد شد، و نمی­ توانند این اضطراب را تحمل کنند. اغلب می ­ترسند که دیوانه شوند. روان درمانی به شما کمک می ­کند تا بیاموزید می ­توانید اضطراب را بدون استفاده از وسواس عملی کنترل کنید. شما راهبردهای شناختی از قبیل روش متفاوت فکر کردن را می ­آموزید که می ­توانند به شما کمک کنند اضطراب کمتری داشته باشید. همچنین می­ آموزید اگر به جای این که از ترس­ هایتان اجتناب کنید، با آن­ها روبرو شوید، از بین خواهند رفت. شاید باور این موضوع سخت باشد، ولی حقیقت دارد. درمانگر به شما کمک می­ کند تا به تدریج با چیزهایی که از آن­ها می ­ترسید روبرو شوید، تا جایی که به این اعتماد به نفس برسید که می ­توانید بدون استفاده از وسواس ­های عملی با ترس ­های خود روبرو شوید.
تحقیقات نشان می­ دهد بالغ بر 80 درصد افرادی که از روان درمانی برای اختلال وسواس فکری –عملی استفاده می­ کنند، بهبود متوسط تا زیاد را نشان خواهند داد. معمولاً افراد حتی پس از درمان، افکار وسواسی گاه و بیگاه و میل به آئین­ مندی خواهند داشت. با این حال، بیماران احساس کنترل بسیار بیشتری دارند و قادر هستند از زندگی خود لذت ببرند. تحقیقات همچنین نشان می ­دهند حس خوب افراد حتی پس از خاتمه درمان نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.