دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

مهوش خانوم با ماشین کجا میخوای رانندگی کنی عزیزم؟

مهوش خانوم با ماشین کجا میخوای رانندگی کنی عزیزم؟ راستش هنوز تصمیم نگرفتم کجا رانندگی کنم ولی اگر بخوام کمی دور برم در کنار ساحل دریا  اولین کاری که میکنم باکم رو پر می کنم میرم پمپ بنزین میگم آقا لطفا باکم رو پر کن وقتی خیالم از بابت ماشین راحت شد و بنزین سوپر زدم میرم تا روغن عوض کنم هر چند همه این کارها رو برای اولین بار انجام میدم چون همین چند روز پیش گواهینامه گرفتم و صفر کیلومتر  هستم از همین سایت  سوالات آیین نامه رانمایی و رانندگی را دانلود کردم بار اول قبولی  گرفتم خوب برم رانندگی کنم  نگران من نباش مواظب عقب و جلوی ماشینم هستم.....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.