دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

شیواجون باید رانندگی کنه حتما دوستانم به من میگن تو رانندگی کنه

شیواجون باید رانندگی کنه حتما دوستانم به من میگن تو رانندگی کن تبریک میگم تو یک دختر یکزن فوقالعاده هستی  خوب رانندگی  می کنی من هم خیلی  خوشحال شدم مثل خانومهای  دیگه که 5 سال سابقه رانندگی  دارند  مثل  اونها خوشحال بودم اولین بار که با ماشین به تنهایی رانندگی کردم  هم خیلی خوشحال بودم هم خیلی می ترسیدم چون تعلیم دهنده به من گفت تو به تنهایی باید بری توی جاده و من در اینجا منتظرت هستم و باید 20 دقیقه در جاده ها حرکت کنی گفتم تو واقعا مطمینی من به تنهایی  https://www.armin3d.com بدون تو رانندگی کنم گفت آره هر چی که بلد بودم به تو یاد دادم و من در مواقعی چشمهایم را می بستم  ببینم تو میتوانی 20 دقیقه رانندگی کنی یا  نه ادامه در این سایت ......

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.