دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

وقتی بچه بودم فکر می کردم آدمهای بزرگ چگونه اند

وقتی بچه بودم فکر می کردم آدمهای بزرگ چگونه اند و زمانی که بزرگ شدم سن به بالای 30 و 35 و حتی اکنون که نزدیک 50 سالم هست تازه فهمیدم که من همان بچه هستم با یک دنیا آرزوهایی که می توانستم انجام بدم ندادم فکر میکردم ادم بزرگها نباید هر کاری انجام دهند در حالی که ادم بزرگها  بیشتر از  بچه ها نیاز به بازی و اسباب بازی دارند و اصلا هیچ ربطی به بزرگ شدن سن نداره و به خاطر همین همیشه ادمهای بزرگ می گویند یادش بخیر بچه بودیم بی خبر از دنیا در حالی که ادمهای  بزرگ می توانند  هنوز هم بچه باشند و این همه قیافه جدی به خودشان نگیرند من عاشق بازی با حیوانات و عروسکهای به جا مانده از دوران بچگی هستم  armin3d com شاید تو هم مثل من باشی یادته در بچگی چقدر تو رو می بوسیدم هنوز هم می بوسمت مثل همان دوران بچگی آغوش بوسه...و بازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.