دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

من و موجود فضایی وقتی یکدیگر را دیدیم دست دادیم

تا حالا چند بار موجود فضایی دیدی؟ آیا چشمان انها درشت بود و ایا بالای  سر  آنها 2 تا  آنتن بود؟ وقتی به هم رسیدید چیکار کردین؟ موجود فضایی از یوفو پایین آمد من در حال رانندگی بودم پراید را پارک کردم و به نگاه کردم  سپس سلام گفتم او به طرف من آمد تمام بدنش  برق می  زد به من نگاه کرد من دستم را به طرف اون دراز کردم من و موجود فضایی وقتی یکدیگر را  دیدیم دست دادیم وقتی میخواستم دستم را از دستش جدا کنم نمیشد چون دستش کش می امد من هم هی دستم را  سعی  می  کردم  بیارم بیرون اون  همچنان دستش  کش امد  انقدر کش امد که من دیدم نزدیک است در  درون ان  همه  دست خفه شوم به اون گفتم اگر میشه  دستم را  ول  کن او هم ول  کرد  گفتم تو فارسی  بلدی گفت اره تو زمینی هستی وقتی دستم را ول کرد  دستش   دوباره  همه رفت سر جای  اولش  داستان من و کش و  موجود فضایی به اون گفتم  بیا  بریم  رستوران  گفت نه من باید  بروم یک سیاره  دیگر بای بای کرد  سوار  یوفو شد فردای  همانروز  گفتند  ما  بشقاب پرنده  دیدیم من هم گفتم  دیدم  ماجرا را  تعریف کردم گفتند داستان هست یا  ماجرای  واقعی گفتم داستان.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.