دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

من سرم درد میکنه کلیک کنید تا سردردم خوب بشه

من سرم درد  میکنه کلیک کنید تا سردردم  خوب  بشه نمی  دونم  چرا  درد  می  کنه فقط دیشب یک  خواب  وحشتناک  و  ترسناک  دیدم داشتم  از  کنار  رودخانه می  رفتم  خانه که  ناگهان  یک  مار  بزرگ سبز رنگ  را  دیدم  گفتم  تا  اون  منو  ندید از  یک  طرف  دیگه  برم  در  اخرین لحظه منو  دید  با  سرعت  به  طرف  من  امد و  اون  به  چشمهای  وحشت  زده  من  خیره  شد  من  هم  چاره ای  نداشتم  جز نگاه  کردن  به  اون  بعدش  در  خواب  گفتم  هر  کسی  یک  جوری  می  میره  قسمت  من  هم  این  بود  برم  توی  شکم  مار  نگاهش  کردم  دهانش را  باز  کرد از  خواب  بیدار  شدم  ولی  سرم  درد  گرفت....
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.