دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

چقدر سخته ادم بر خلاف میل جنسی خودش زندگی کنه و

چقدر سخته ادم بر خلاف میل جنسی خودش زندگی کنه و اگر ظاهرا مرد هست اما نیست همیشه  نقش یک مرد را  بازی کنه  مردی که  میتونه زن  ببره  ازدواج کنه  صاحب فرزند بشه ولی  هیچ  احساسی به  زن  نداره خدایا  خیلی  سخت  و  دردناکه  ادم همسر  زن  خوبی  داشته  باشه ولی  نتونه  دوستش داشته باشه و همه چیز  ظاهری  باشه هیچ  احساسی به  بچه نداشته باشه  و  همیشه فکرش این باشه که چرا من باید بر خلاف میل  جنسی خودم  زندگی  کنم  تا کی  زیر یک  سقف  روزها  بشه  یک  شب  تا کی به  صبوری  پابند و  گرفتا  خیلی  خسته ام دلم  میخواد  یک شب  بخوابم و  دیگه صبح  قشنگ  زیبا  را  نبینم و اگر هم روزی از  خواب  بیدار  شدم خودم  را  در یک دشت  سر سبز  و  زیبا  با  گلهای  قشنگ  ببینم  خدایا  من  می  دونم  تو  خوبی اما  تو هم تنهایی......
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.