دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دیشب خواب دیدم با هواپیمای 2 نفره سقوط کردم و محکم به زمین خوردم

دیشب خواب دیدم با هواپیمای 2 نفره سقوط کردم و محکم به زمین خوردم اما این  هواپیمای  کوچک جمبوجت هیچ سرنشینی  نداشت و فقط من داخلش بودم خواب رو تعریف کردم برای یکی خندید و گفت خواب  زن  کجه و هی می  خندید  و  می  گفت حالا با این  هواپیما  کجاها  رفتی و چه چیزی دیدی؟ گفتم  اولش هواپیما نبود  با ماشین  داشتم  در  خیابانی که  خلوت بود و جاده ای که رانندگی  می  کردم شیبش به  سمت  بالا بود و وقتی  به اون بالای نوک  جاده  رسیدم ماشین پرواز کرد و  دیگر پایین  نیامد و  بال و  دم  در  اورد رنگش همان  رنگ  قرمز بود  وقتی  هم  گه خیلی  بالا  رفت  ناگهان  بنزینش  تمام  شد  و  با  سرعت  تمام  سقوز  کرد ولی من زنده  موندم چون ناگهان  دیدم  ان  پایین پر از  برف  هست و  هواپیما  فرو  رفت  در  برف و من پریدم  بیرون هیچ اسیبی ندیدم  فقط  سردم  بود  وقتی از خواب  بیدار  شدم دیدم هوا خیلی  سرده و بخاری هم خاموش از  سرما می لرزیدم.....
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.