دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

سلام گفتم آفرین فقط یک نفر جواب سلامم را بده آفرین فقط یکنفر...

سلام گفتم آفرین فقط یک نفر  جواب سلامم را بده آفرین فقط یکنفر... سلام گفتم کسی هست جواب سلام من را بده..سلام و این کلمه عجیب اعاز یک دوستی هست.. الان من سلام گفتم میگن جواب سلام دادن واجب هست ایا واقعا همین طوره یا نه؟ برای سلام گفتن میگن همیشه  پیش قدم باشید خوب من الان سلام گفتم منتظر جواب سلام هستم حداقل یکنفر  جواب سلام منو بده منتظرم... هر سلامی  یک علیکی داره آفرین فقط یکنفر جواب سلام منو بده بیا بگو سلام بیا....
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.