دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

اوه مای گاد گربه ام گم شده میو میو میو گازم بگیر

هلپ می پلیز هلپ نمیدونم گربه ام کجاست هر روز اون رو میدیدم گربه زیبا و ملوسم گربه بلاکم تو کجایی گربه بلاک گربه سیاه و سفید من تو کجا رفتی یادم میاد یه بار  در اتاقم باز بود داشتم موزیک بتهوون رو گوش می کردم ناگهان دیدم یه بچه گربه ناز و خوشکل اومد توی اتاقم اوه خدای من این گربه از من نمی ترسه ما هیچ آشنایی با هم نداشتیم در همان نگاه اول عاشقش شدم ما به همدیگر  عشق می ورزیدیم و چقدر همدیگر رو می بوسیدم 4 سال هر روز و شب میدیدمش اول به اون غذا می دادم  بعدش  خودم  می  خوردم اما  در این یک ماه اخیر  گربه های  زیادی که  وحشی و  جنگجو بودند  گربه ام را گاز  می گرفتند  حدس می زنم  گربه ام  از  ترس  اونها  فرار  کرده  شاید  یه روزی برگرده اوه مای گاد  هلپ می ...میو میو میو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.