دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

خدا وقتی داشت تو رو درست میکرد از بهترین گوشتها درست کرد

خیلی برای درست کردنت مایه گذاشت مگه ادم هم این همه  قشنگ میشه؟ اما با این همه زیبایی حیف قدر خودت رو نمی دونی ...99 درصد فکرهای تو غلطه یه بار برو بالای کوه یا کنار دریا جایی که هیچ کسی نباشه به دنیا نگاه کن  ولی اینبار از دید یک شخصیت دیگه ببین چه احساسی داری این اخرین باره که برات مینویسم چون میدونم میای وبلاگم رو میخونی تو تغیر کردی  اما  خیلی  جزیی این خیلی کمه در هر لحظه هزار رنگ عوض میکنی به تو میگم خدا به تو قشنگی داده ولی تو همیشه از ادمهای عقب نگه داشته پیروی میکنی من هم یه روزهایی مثل تو بودم ولی یه روز تصمیم گرفتم آزاذد و رها باشم از فکرهایی که به من در بچگی  تزریق شده الان تمام انرزی های دنیا از هر طرف به سمتم میاد دیگه ایر افکار پوچ و بی معنی نمیشم من به خاطر اینکه تو رو دوست دارم میخوام کمکت کنم از این فکرهای هزار سال پیش دست بردار فکر بد نتیجه بد داره که در چهره ات نمایان میشه تو به من میگی تو رویایی و دیونه هستی خوب من جیکارت میتونم بکنم ناچارم از تو دور بشم نمیخوام با تو باشم تا زمانی که به خودت بیای اونوقت میتونیم دوباره با هم دوست باشیم چیف نیست این همه زیبایی تو داره به دست خودت از بین میره 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.