دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

اگر دوباره 15 ساله بشی چیکار می کنی؟

اگر دوباره 15 ساله بشی چیکار می کنی؟ تا قبل از گرفتن مدرک بالا به هیچ عنوان ازدواج نمی کردم  اگر این فرصت رو داشتم که به سن نوجوانی یا حتی جوانی برسم تنها کاری که می کردم درس میخوندم  و دیگه تا آخر عمرم خر نمیشم نه فیلم نگاه می کردم نه بازی می کردم نه با کسی رفت و امد می کردم فقط درس میخوندم همه 24 ساعت رو به غیر از ساعات خواب و غذا خوردن و ورزش کردن .. فقط درس می خوندم ...در رو بروی همه چیز می بستم فقط درس میخوندم اون هم نه برای فوق لیسانس گرفتن بلکه برای بالاتر از دکترا انوقت با مدرک بالایی که داشتم یعنی بالای فوق دکترا می رفتم در یک کشور اروپایی انجا اقامت ازدواج می کردم و یک زندگی ارام و بی دردسر را شروع می کردم و 2 تابعیتی می شدم حیف که زمان به گذشته برنمیگرده...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.