دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

اون که بین من و تو خط جدایی کشیده

اونی که بین من و تو خط جدایی کشیده ارزو دارم یه روزی همون دچار این درد ما بشه  وقتی تو دیگه نیستی دلم بیتابی می کنه اونی که بین من و تو خط جدایی کشیده امیدوارم یه روزی به درد ما دچار بشه شاید یه روزی دوباره بیاد که روزگار دوباره روزگار بشه شاید واقعا اون روز بیاد شاید واقعا یه روری بیاد که زمستونم بهار بشه هیچ غمی در زندگیم بالاتر از این نیست که تو رو  نمی بینم  یه روزی میشه که دست من دوباره با دست تو یار بشه  بمون و بزار که عاشق بمونیم این  عشقه که میتونه ما رو   جوون نگهداره بیا چشماتو باز کن صدا کن  اسممو  نگاهم کن بگو هنوز هم با منی  بو دوستت دارم من نیازم  تو رو  هر  روز  دیدنه.......

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.