دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

من تو رو دوست دارم تو اونو دوست داری اون منو دوست داره

توی این دنیا اگر من یکی رو دوست دارم اون یکی دیگه رو دوست داره که اون یکی منو دوست داره اما من اون یکی رو دوست ندارم این حالت همینجوری دست به دست می چرخه و باعث میشه که تنوع در زندگی باشه بعضی وقتها ادم میگه اونو من دوست دارم خیلی زیاد پس چرا اون منو نمیخواد و اونی رو  میخواد که اون  منو  میخواد  ولی من از اون خوشم نمیاد  عجیبه یعنی به  شکل  دماغ ادمها  بستگی  داره  این  همه  انتخاب چهره ها و دوست داشتن ها یا  حتی  دوست نداشتنها  فقط و  فقط  به خاطر  شکل  و  نوع  بینی  هست اوه عجب کشفی....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.