دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

بعضی وقتها شعر میگم نمونه ای از شعرهایم


Every struggle in your life has shaped you into the person . You are today . Be thankful for the hard times , they have made you  .. شاید شعرهایم مثل خودم زیبا نباشند شاید هم باشند...اگر از شعرم خوشتون اومد بگین عالیه دختر ..به به از همه چیز شعر میگم از عشق از سفر از قهر و آشتی از فرهنگهای گوناگون تاکنون در هیچ جایی اول نشدم ولی به رویاهام فکر میکنم یه روز بهترین شاعر جهان بشم اگه از شعرهایم خوشتون اومد تشویقم کنید بگید خوبه عالیه دختر تو بی نظیری آخه تشویق خیلی  روی  روحیه ادمها تاثیر مثبت داره  مخصوصا من فکرشو بکنید شعرهایم مورد قبول  تمام اساتید قرار بگیره و حتی مردم عادی و معمولی هم تاثیر مثبت بزاره شاید هم خوانندگان موسیقی هم از این  شعرهایم استفاده کنند خوب این هم نمونه ای از اشعارم با هم میشنویم و با جان و دل گوش میدهیم:دنیای ما چیست که همه چیز در ان هست و نیست- سفر خوشتر بود در کنار تو --اینجا لب رودخانه نشستم تا تو هم بیایی در کنارم بنشینی......عزیزم من میروم زود برمیگردم- بهتره زود بری و دیر برگردی و اگر اصلا بر نگردی  بهتره-  چه شعری بگویم که تو خوشت بیاد-بگو دوستت دارم تا خوشم بیاد...اگر من خر بودم تو سوارم میشدی- بله بله 4 دست و پام  نعله  نعله =تو خیال کردی که من گاو خرم -یا اینکه مثل شماها عنترم...نان آن برد جان خواهر که کار نکرد...یکی از بزرگان اهل خرد- برای خرش ساندویج می خرد-یکی از بزرگان اهل تمیز -زگربه بترسید رفت زیر میز-اگر داری تو عقل و دانش و هوش- برو دیزی بخر جفتک بزن توش-بر ان بنده بخشایش است که کفش  زمستانیش گالش است.- اگر داری تو عقل و دانش و هوش - برو دیزی بخر جفتک بزن توش...
نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 18:09 https://www.instagbot.com

عالی

مرسی ...سایت شما رو دیدم https://www.instagbot.com کامنتهای توهین آمیز شما را کلافه میکند و موجب ریزش فالورهای شما میشود چک کردن و حذف آنها هم خسته کننده است ربات اینستاگبات با هوش

ایوانیچ جمعه 16 شهریور 1397 ساعت 14:49 http://13871216.blogsky.com/

اوح.واقعا تاثیرگذار بود.من که..من که تحت تاثیرقرارگرفتم

متشکرم ....وبلاگی دارم به این اسم noaran.blogsky.com وبلاگ شما رو دیدم امیدوارم همه وبلاگتونو ببینند این عددها در وبلاگت دیدم اسم وبلاگت هست: هزار و سیصد و هشتاد و هفت ---- http://13871216.blogsky.com/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.