دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دوستت دارم میدونی درکم کن بفهم دوستت دارم

For every minute you are angry you

lose sixty seconds of happiness اما تو در جواب چیزی نمیگی ولی میدونم توی دلت میگی آخه دوست داشتن که درکی نیست اگه دلم تو رو بخواد یعنی من دیونه تو هستم همه میگن که اگه کسی عاشق میشه کار دله این عشق  فهمیدنی  نیست با نگاه میاد و بدون نگاه میره اگه دوستت داشته باشم نیازی نیست تو به من بگی  دوستم داشته باش اگه دوستت داشته باشم شبگرد کوچه ها هستم و همه جا به فکر تو هستم فرقی نداره کنار دریا باشم یا وسط جنگل باشم خواب باشم یا بیدار باشم عشق بازی  زندگی هست همه عاشق میشن و اون هم کار  دل هست و اصلا گناه من نیست...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.