دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

هر چند تو زن خوبی هستی همسر مهربانی اما حیف که دلت با دیگرانه

If you do what you always did, you will get what you always got تو چون زیبا هستی همه تو رو می خواهند حالا فهمیدم چرا این اواخر زیاد می گفتی  ببوسمت چون می خواستی  وابسته ترم کنی تو به هدفت رسیدی دیگه نه خواب دارم نه خوراک برو برو خوش باش ولی این رو بدون که تا اخر  عمرم دوستت دارم از من خرتر دیگه پیدا نمیشه از من بگذر هر چند دیگه مثل تو پیدا نمی کنم هر چند می دونستم تا یک عشق دیگه پیدا کنی تو هم از من می گریزی برو برو بیگانه شو و عشقت را نثار دیگری کن زنی مثل تو که هر دم سودایی در دل داره و هر لحظه دنبال عشقی نو می گرده بهتره که برود از یادم هر چند تو زیبایی و دلربا ولی خوب زندگی  همینه  همه عشقها  یه روزی میمیرند باور کن دیگه کسی نمیتونه جای تو رو در دلم پر کنه بدرود همسرم بدرود من هم دیگه امیدی به زندگی  ندارم و از امروز عاشق ابرها هستم عاشق بارون و تکیه دادن به یک درخت .... هر عشقی میمیره اما عشق تو نمیمیره با افتادن آخرین برگ این درخت من هم دیگه قلبم نمی تپه و به آرامش میرسم  برووووووووووو......
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.