دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

عشق من رفت دنبال یه عشق تازه تر اما نمیدونه هیچکسی عشق اول نمیشه

این حرف دیگه قدیمی شده هر شروعی در زندگی میتونه قلبهای ناشناخته رو به هم نزدیک کنه اون کیه؟ که این همه قدرت داره در  دل ادم نفوذ کنه و حتی اونو  بشکنه یا اونو  به  اوج  برسونه  عجب  نیرویی شگفت انگیزی  داره این عشق ...عشق من رفت دنبال یه عشق تازه تر اما نمیدونه هیچکسی عشق اول نمیشه دلم میگه میدونم دوستش داری اما این رسم روزگاره دست خودت نیست داستان عشق اینجوری نوشته و دست به دست میچرخه تا این همه آدم اول عاشق بشن بعدش مجنون بشن .دل من میگه از این عشق که به همین راحتی پس از سالها از کنار تو گذشت تو هم نسبت به اون همون کارو بکون که اون کرده فراموشش کن تا این عشق هم به تاریخ عشاق بپیونده. اما همیشه یه سوال در ذهنم بی جواب میمونه که چرا ادمها ناگهان رنگ عوض می کنند اون می گفت من تو رو خیلی دوست دارم پس دوست داشتن فقط تا زمانی هست که عشق ادم یار جدیدی پیدا نکرده زمانی که یکنفر میاد که چشمهای شهوت آلود اون دنبال اونه تا همون لحظه هست من هم میخوام حرف دلمو گوش کنم و پا بر احساسات عمیق دوست داشتن بزارم و عشق رو در یک قسمتی از قلبم بزارم و اگر اونقدر بزرگ شده باشم باید بتونم راحت از این شکست تلخ عشقی جان سالم ببرم هنوز اول راهم و از دیروز ترکم کرده یه عکس از خودم میگیرم بعدش یه ماه بد دوباره خودمو نگاه میکنم اگر چهره ام سالها پیرتر شد که من هنوز بزرگ نشدم اگر نه همین موندم پس من بزرگ شدم و به وجود خودم افتخار می کنم شاید یه عشقی هم هست که منتظر منه اون کیه؟........................................اون کیه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.