دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

وقتی آدم دلش خیلی میگیره عشقشو فریاد میزنه بهترین غنیمت زندگی

من دیگه تنها نیستم تو با منی من در کویر لوت هم با تو خوشبختم قصه ای ای که به  حقیقت پیوست این همه  غنیمت از تو سپاسگزارم عزیزم جس بودن در کنار تو بهترین نوازش منه وقتی آدم دلش خیلی میگیره عشقشو فریاد میزنه شنیدن اسم تو لمس کردن دستهای تو به من آرامش میده گرمی حرفهات منو لبریز از اوج خواستن می کنه این همه  غنیمت در زندگی  دارم  یه  طرف  عشق تو  یه  طرف اگه یه روزی بی خبر از تو بمونم همه دنیام تیره و تاره با بودن تو  حاضرم همیشه  در کویر لوت زندگی  کنم بدون تو جزایر بهشت رو هم نمی خوام بهترین غنیمت زندگی این عشق تنها و بزرگترین پناه منه شاید هم پناه تو هم باشه وقتی دلتنگ میشم میبینم با داشتن این همه خوشبختی  پول  ماشین زمین هیچ کسی عشق نمی شه یه روزی تو رو توی  باغچه چیدم یه گل زیبا و دوست داشتنی هر وقت دلم میخواد تو رو می بوسم و تو هر روز  زیباتر و قشنگتر میشی عزیزم اگر یه روزی همه   ثروتم رو بخوای به تو می دم چون تو منو سیراب از  همه  داشتنیها کردی هر لحظه هر جا به فکر تو هستم اگه یه روزی بی خبر بری  و  دیگه  بر  نگردی تا ابد تا آخر دنیا منتظرت میمونم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.