دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

تو رو به جون هر کی دوستش داری گازم بگیر گازم بگیر گاز گاز گازم بگیر این صورت

تو رو به جون  هر کی  دوستش  داری  گازم  بگیر  گازم  بگیر  گاز  گاز گازم بگیر  این  صورت  سفید  و  تپل  گوشتی منو  گاز  بگیر  عزیزم  چرا  معطلی  بیشتر از این  طاقت  ندارم  دارم  دیوونه میشم  اخه من در  نزدیکی  تو  هستم  اول  منو  گاز  بگیر  بعدش  هر  بلایی دل تو می  خواد  سرم  بیار اصلا  منو  آزار بده  آخ  می  دونم  که  خیلی  دلت  می خواد  منو  گاز  بگیری چیه چرا  گازم  نمی  گیری  من  عاشق  تو  هستم  من  برای تو می  می میرم اوه  عزیزم زود باش بیا  بیا  بیا  ببین  صورتم  رو  چقدر به  دهانت نزدیک کردم اون  دندونهای  سفید  و  براق    تو  رو  فرو  کن توی گوشت  صورتم چیه  نمی  تونی گازم  بگیری  چون با  طناب  صاحبت تو رو به  درخت  بسته و  نمی تونی چلوتر بیای ببین  چه  گربه  ملوسی هستم  میو  میو  میو  میو گازم  بگیر  خدای  نکرده  اگه  یه  با  اون  طناب  پاره  بشه می دونم چیکارم  کی  کنی  تمام  گوشتمو  از  بدنم جدا می  کنی   اخه به تو هم  میگن  سگ هاپ هاپ گن  عو عو کن ای  سگ  داری  دوونه میشی دقیقا  صورتم در یک  میلی متری تو  هست اما  طناب  نمیزاره  گازم  بگیری  اگه  یه  بار  پاهام  سر  بخوره لیز  باشه  اینجا  بیفتم   تو  چنگت  وای استخونهامو هم  گاز میگیری  گازم  بگیر  گازم  بگیر  سگ  بیچاره گازم  بگیررررررررر......
نظرات 1 + ارسال نظر
انسان دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 16:32 http://1398siyah.blogsky.com

باز قرصاتو نشسته خوردی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.