دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

هزینه زندگی در آلمان چقدره؟ زندگی در آلمان رویا نیست

هزینه زندگی در آلمان چقدره؟ زندگی در آلمان رویا نیست  زمانی که نوجوان بودم خیلی  دلم میخواست برم یه کشور اروپایی اما نه پدر  ثروتمندی  داشتم نه کسی که منو  حمایت کنه هیچ کدام از رویاهای  من  برا ورده  نشد اما  تصمیم  گرفته بودم  پس از  ازدواج اگه خدا  فرزندی به من داد چه پسر یا  دختر  تمام  سعی  خودمو  بکنم  اونو  بفرستم اروپا تا اروزهای  منو  اون بدست بیاره و مثل من  زندگی  نکنه خدای مهربان منو دوست داشت و یه فرزند خیلی خوب به من هدیه داد به  فرزندم زبان انگلیسی یاد دادم و اکنون اون به 7  زبان دیگه نیز تا حدودی تسلط  داره اون برای  اقامت نیاز به پول  داره و من هر چی که  دارم  میفروشم تا از اون  حمایت کنم تا  نسل  بعد از  اون  راحت  زندگی  کنه  در  حال  حاضر  گرانترین چیز  کرایه خانه در اروپا هست و مخارج زندگی یکنفر هم بین 1000 تا 1500 eru   هست تقریبا با ماهی  4 هزار یورو میشه زندگی  نه بد  نه  خوبی داشت تمام خونه  زندگیمو  دارم  میفروشم حداقل  یکنفر بتونه به  استعدادهاش به  آرزوهایش برسه و من هم اگه  خدا  بخواد  یه  روزی  بتونم برم  پیش  اون اگر دنیا  به  کام من  نگردد باید  کاری  کنم  که  بگردد خدا هیچ وقتی  بنده هایش رو  رها  نمی  کنه یکی باید  بسوزه  تا  یکی  دیگه  آباد بشه ................

نظرات 1 + ارسال نظر
نامیرا سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 08:34 http://eternalrose.ir

بزرگوار به شما توصیه می کنم که دیدگاهتان را نسبت به زندگی منطقی تر کنید. اروپا، سرزمین رویاها نیست.
این نظر را، نه به دید معاندانه، بلکه برادرانه بدانید.

شاید هم سرزمین رویاها نباشه ولی شاید هم باشه اینطوری که من می بینم همه دارن میرن دوست ندارم همیشه از یک زاویه دنیا رو نگاه کنم اول چند بار سفر می کنم اگه دیدم خوبه تصمیم می گیرم با چشمان باز....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.