دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

چگونه باید در زندگی موفق شد و با کمترین زحمت پولدار شد؟

هرگز به کانادا نمیتونم برم چون برای  کانادا  رفتن پول خیلی  زیادی  میخواد یادش بخیر یه دوستی داشتم که گفت  الان توی  این  دوره  زمونه  باید  برای  ثروتمند شدن  به  روز  زندگی  کرد گفت باید  مداح شویم و حرف بزنیم و به همه  امید  بدیم تا  پولدار شویم گفتم من نمیتونم  امید  خالی  بدم اون گفت از من  گفتن بود  اکنون  اون  ثروتمند شده  و با  خانواده  در کانادا زندگی  می  کنه  اما  من همان  آقایی  خودم  رو  دارم  و  هیچی  پیشرفت  نکردم به  زور  و  زحمت یه ماشین  ساندرو و یه خانه و یه  مغازه  دارم  به  زور  سالی  یه  بار  به  خارج از کشور میرم خلاصه اگر   حرف  دوستم رو  گوش  می کردم الان  این همه  فقیر نبودم.....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.