دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

دانلود جدیدترین سوالات آزمون رانندگی پاها رو اروم اروم از کلاج بیار بالا - نیشگاز

دنده 1 فقط برای حرکته ماشین اگر در دنده هست دنده خلاص - استارت- کلاچ -پا روز گاز -دنده یک حرکت

اگر در آلمان دنیا میومدی الان چه کاره بودی؟

سرنوشت انسانها چگونه  رقم میخوره؟ اگر در آلمان دنیا میومدی الان چه کاره بودی؟ و چیکار می کردی  روز و شبهایت چطوری می گذشت؟ اگر در آلمان به دنیا می  آمدم احتمالا مولر یا مثل مولر مولر میشدم و یک بازیکن فوتبالیست درجه یک می شدم و همین الان هم داشتم با توپ فوتبال بازی می کردم و شب و روزهایم هم همیشه این بود میشه در  دورتموند یا  بایرن مونیخ بازی می کردم خوب اگر در فیلی پین دنیا می اومدی  الان چیکاره بودی ؟ اگر در فیلی پین دنیا می  اومدم  تا  حالا  در یکی از سیل های انجا می مردم و تنها استفاده من کود می شدم برای  گل و  گیاهان خوب اگر در زیمباوه دنیا می اومدی چیکاره بودی؟ اگر در زیمباوه دنیا می  اومدم  احتمالا تا به این  لحظه به  فکر  مهاجرت و گرفتن پناهندگی به آلمان بودم اگر  اصلا دنیا نمی اومدی  چی؟ اگر دنیا  نمی  اومدم  الان  در دنیای  وهم و خیالات و  رویایی سیر می کردم.........

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.